ساحل زیبای کرتان

ساحل زیبای کرتان

یوسف خالدی نیا


 
اهل دانشگاهم
اهل دانشگاهم
رشته ام الافي‌ست
جيب‌هايم خالي ست
پدري دارم
حسرتش يک شب خواب!
دوستاني همه از دم ناباب
و خدايي که مرا کرده جواب
اهل دانشگاهم
قبله‌ام استاد است
جانمازم نمره!
خوب مي‌فهمم
سهم آينده من بي‌کاريست
من نمي‌دانم که چرا مي‌گويند
مرد تاجر خوب است
و مهندس بي‌کار
وچرا در وسط سفره ما مدرک نيست!
(چشم ها را بايد شست
جور ديگر بايد ديد
) بايد از آدم دانا ترسيد!
بايد از قيمت دانش ناليد!
وبه آنها فهماند
که من اينجا
فهم را فهميدم
من به گور پدر علم و هنر خنديدم......


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: یوسف خالدی نیا ׀ تاریخ: یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , karatan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com